Солени кошнички

9.3.12



Продукти:

8бр.-кори за баница
200гр.-сирене
2бр.-яйца
топено сирене
2-3с.л.-кис.мляко+1/2ч.л.-сода бикарбонат
пушено месо или шунка
2бр.-кис.краставички
олио за намазване

Яйцата се разбиват с киселото мляко, в което е погасена содата.Към тях се добавя и натрошеното сирене.
Корите, както са една върху друга се нарязват на шест квадрата.
Във вормички за мъфини подмазани предварително се редят нарязаните кори и се мажат  с олио, с четка .Във всяко гнездо се поставят по 4 кори.Накрая се добавя плънката с лъжичка. В нея се поставят  пръчици от шунка,краставичка и пърченце топено сирене.Пекат се на 180гр. до златисто.





Може да се експериментира с плънката.



You Might Also Like

12 коментара

  1. Чудесни са ,Мира ! Много вкусно изглеждат !
    Хубава вечер :)!

    ОтговорИзтриване
  2. Мире,браво...така добре си ги спретнала:)

    ОтговорИзтриване
  3. МИРА, страхотия... все се каня на тези кошнички и все ги забравям ти пак ми ги напомни ,а твоите са прекрасни.
    Прегръдки и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче и аз от много време им се каня,иначе стават бързо.
      Поздрави!

      Изтриване
  4. Мираааа, това много ми хареса! Ще ги направя и аз тези кошнички, много идейно!Благодаря ти, че го сподели:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошни са,много ми харесват,Мира!И снимките също!
    Прегръдки и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Станали са очарователни.
    Поздравления!
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe