Венец с червени чушки

27.2.12

 





       От много време съм набелязала това вкусно ястие и най-накрая му дойде реда.Идеята е от интернет,промених някои съставки по мой вкус.Благодаря на Златина Муховска!

Продукти :

12-14бр.-чер.печени чушки
500гр.-кайма телешка
2рб.-домати/консерва/
1бр.-кромид лук
2бр.-моркови
5-6бр-кис.краставички
4бр.-сварени яйца
4бр.-сварени и пасирани картофи
150гр.-гъби
магданоз
черен пипер,кимион,чубрица
сол на вкус
50гр.-олио
галета

Сваряват се картофите и яйцата.Картофите се намачкват на пюре ,а яйцата се нарязват на кръгчета.
Задушават се лук,гъби и моркови в малко мазнина, до омекване.Към тях се прибавя предварително разбърканата кайма с два домата от консерва. Сместа се оставя на котлона, докато остане на мазнина .Овкусява се с подправки-черен пипер,кимион,магданоз,чубрица.

През това време се намазва форма за кекс с мазнина и се облепва с разполовени червени чушки по всички стени.След това се разпределят пасираните картофи на дъното,върху тях се слага слой нарязани на кубчета кис.краставички.Всеки слой се притиска с лъжица да се уплътни.Изсипва се половината кайма,а от горе се нареждат кръгчетата сварени яйца.Върху тях се разпределя останалата част от каймата.



После всичко се захлупва с чушките .Може да се поръси с галета.Пече се на 200гр. до готовност.




Докато се печеше ястието приготвих на бързо и едни пърленки с чесново масло и шарена сол.

Продукти:
300мл.-айрян1с.л.-сол
1ч.л.-сода бикарбонат
щипка- захар
1с.л.-олио
брашно

2-3 скил.чесън
50гр.-масло
шарена сол

От продуктите се замесва тесто.Дели се на топчета,които се точат /0,3мм/Пекат се на грил тиган.Мажат се с чесново масло/чесъна се пече на котлона, върху фолио и се пасира с маслото/.Поръсват се с шарена сол.




Да ви е сладко!

You Might Also Like

14 коментара

  1. МИРА,перфектно руло и пърленки, много добре са се получили и двете гозби.
    Вълшебна нощ!

    ОтговорИзтриване
  2. Мире,много вкусно при теб.Така по обяд ,не е добре да се идва на гладен стомах тук.
    И тази пърленка -как ми се иска да си чупна.....

    ОтговорИзтриване
  3. Мира,много красиво руло,точно в мой стил.Благодаря за предложението,ще се възползвам от идеята.Да не подмина и апетитните пърленки,но рулото ги засенчва.Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ,че ме посетихте!
    Много ми беше приятно да прочета отзивите ви!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Ама сте похапнали ааа .... с толкова вкусен венец и чудесни пърленки ,направо си е пир :)! Много хубаво предложение ,Мира !
    Хубав следобед !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Ваня!
      Похапнахме и остана и за другия ден!
      Поздрави!

      Изтриване
  6. Уау, Мира,
    тези дни шедьовър след шедьовър!
    Поздравления за рулото- изглежда умопомрачително вкусно;)

    ОтговорИзтриване
  7. Мира ,успя да ме грабнеш с този венец от чушки:)Много ми хареса...Лека вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка добре дошла!
      Радвам се ,че съм успяла да те впечатля!
      Приятна вечер!

      Изтриване
  8. Мира страхотен е венеца, от Злати и аз съм взимала идеи
    а твоят е станал много апетитен,още не съм го пробвала,но се надявам да ми се отдаде възможност да я опитам тази вкусотия
    Честита Баба Марта и тук
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  9. Много красив и идеен венец:) Благодаря за споделената рецепта!:)

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe