Пухкав хляб

11.2.12




 Тази рецепта ми я даде Нели Иванова,на която благодаря!Оплитането взаимствах от интернет.

Продукти:

300гр.-кис.мляко
1/2ч.л.-сода бикарбонат
1пак.-суха мая
1с.л.-захар
1ч.л.-сол
5гр.-масло
около 500гр.-брашно

Замесва се тесто като в кис.мляко се слага содата . Маята се разтваря в малко вода.  После се добавя към млякото заедно с останалите продукти.Омесва се еластично и гладко тесто.Оставя се да втасва/на 50гр.-във фурната 30 мин./След като удвои обема се разделя на 4 части.Всяка се оформя на фитил и се сплита с останалите.












Оставя се за 15 мин. на топло .След това са изпича на 180гр.












You Might Also Like

9 коментара

  1. Мира, чудесен хляб си изпекла :)
    Не съм правила с кисело мляко и с удоволствие
    ще опитам!
    Хубава съботна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно изглежда хляба,прилича на козунак,и плетката е много интересна.Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разкошен хляб! Прилича на козунак:)Поздрави, Мира!

      Изтриване
  3. Ей така като се разпука и ми пълни душата всяко печиво!Супер е,Мира,и на вкус,и на обем,и на цвят,а оплетката е невероятно ефектна,браво!

    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  4. Чуден е, този хляб! Красив, пухкав и вкусен! Как си го оплела само!!! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Дани пробвай го много ще ти хареса,сигурна съм.
    Ели благодаря,радвам се че ти е харесал хляба.
    Цвети,благодаря!
    Роси благодаря за оценката!
    Канди наистина е много пухкав дори и на следващия ден.
    Радвам се ,че ме посетихте!
    Хубава неделя !

    ОтговорИзтриване
  6. Лелеее страхотен хляб си направила Мира.Много се радвам ,че моята рецепта е спомогнала за нещо красиво и вкусно!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесен хляб. Мира, много е хубаво, това че показваш заплитането с подробни снимки. Удоволствие е за мен да посещавам блога ти!!И не съвсем добре за килограмите ми :-)))

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe