Котлети от сьомга

16.12.11

   





      След едно посещение на голяма верига магазини си закупихме пресни котлети от сьомга.Толкова много се говори за тази риба ,че в крайна сметка реших да пробвам да я приготвя и опитаме.Не бях с големи очаквания ,но все пак се постарах да помисля как да я приготвя.Идеята беше да е максимално близо до натуралния вкус без сосове ,за да преценим безпристрастно вкуса.


Продукти:

котлети сьомга
скилидка чесън
розмарин
мащерка
черен пипер
сол
1с.л.-масло
лимон

Гарнитура:

1/2ч.ч.-ориз
грах и моркови
1с.л.-масло
сол

    Гарнитурата я приготвих предварително.В маслото запържих ориза до  стъклен.Добавих грах и моркови/замразени/Залях с 1ч.ч. и половина вода и посолих.Сварих до готовност.




    Измитите котлети поръсих със сол и гарнирах с по- горе изброените подправки.Загрях един тиган и поставих бучка масло.След това запекох котлетите за около 3 мин. от всяка страна.
Веднага я сервирах със семплата  гарнитура от  ориза .



Вкусен резултат !

You Might Also Like

5 коментара

  1. Сьомгата е чудесна ,Мира! Комплименти !

    ОтговорИзтриване
  2. Мирче,...не знам как си ги направила тези снимки..., ...не мога да отделя поглед от тях!!! Наистина са вълшебни!Обичам Сьомга и намирам рецептата ти за много практична и лесна! Благодаря ти много! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз не съм хапвала сьомга:) Принципно с рибите съм скарана:) Изглежда много апетитно:)

    ОтговорИзтриване
  4. ivana,благодаря!
    Бени радвам се ,че си харесала снимките. Има какво да се желае още,но...
    Kokona и аз за първи път я приготвям и опитвам,но много ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна златиста коричка на рибата. Изглежда много вкусно. Представям си към нея и чаша добре измръзнало бяло вино...

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe