Пилешки дробчета на фурна

15.12.11




      Наскоро посетих Катето и много ми хареса нейната идея за дробчета с топено сирене. Не мина много време и ястието вече е на нашата трапеза в лека вариация...

Продукти:

500гр.-пил.дробчета
1глава-праз

червен пипер
чер.пипер
чубрица
сол
2скилидки-чесън
1/2ч.ч.-червено вино
3бр.-топено сирене
лимон



Дробчетата се почистват и измиват.
Подреждат се в тава и от горе се разпределя нарязания на едро праз.
Овкусяват се с подправките и се заливат с виното.
Пекат се във фурна на 220гр до готовност.
На финала се нарязва и разпледеля топеното сирене и се връщат за малко във фурната.
Сервират се и се декорират с резенче лимон.



   Умишлено съм пропуснала мазнината и пак стават вкусни.
   Да ви е сладко!


You Might Also Like

5 коментара

  1. Откога не съм хапвала дробчета:-)?
    Видях ги и при Катето и си помислих същото;-)
    След празниците няма да устоя и ще ги направя и аз:-)
    Хубава вечер, Мира!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Мъхче и на теб приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Аааа,това,че са вкусни,дори и без мазнина си личи и от космоса чак,даже са много вкусни,Мира!
    Така хубаво са се зачервили от подправките и винцето,ммммм,разкош!
    Сърдечен поздрав и лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти Еликсирче ...и на теб лека и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  5. О, тия дробчета с топено сиренце и аз съм ги набелязала:) Чудни са твоите:)

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe