Салата Айсберг

8.12.11

     Това е една от любимите салати в моя дом.Често присъства на нашата трапеза.Дори правих опит сама да си отгледам  Айсберг в градината.Изключително свежа за студените зимни дни.Реших да споделя моя вариант за приготвяне.







Продукти:

1бр.-салата Айсберг                                     
2бр.-моркови
200гр-сладка царевица
1бр.-лимон                                                           
1скилидка-чесън/пресован/
сусамени семена
черен пипер

Дресинг:

зехтин
ябълков оцет
сол


Салатата се почиства измива и нарязва на по-едро.Към нея се добавят почистени и нарязани морковите и лимона на малки кубчета/кората отстранявам заради парафина/ и чесъна.Прибавя се царевицата . Залива се с дресинга ,разбърква се и се сервира.Поръсва се със сусамени семена и черен пипер по желание.
Свежа и лесна за приготвяне.




И един есенен хризантемен поздрав за добро настроение!


You Might Also Like

6 коментара

  1. This salad looks very tempting and appetizing. I like to try different recipes so I am following you immediately. Regards from Rome, Italy.

    ОтговорИзтриване
  2. Мире и аз много я обичам, но не съм я приготвяла по този начин.Обогати салатките ми с още една:)
    Благодаря!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Добре дошла при мен Кате,радвам се че съм била полезна!

    ОтговорИзтриване
  4. Мире, намирам идеята със сусама за чудесна! Със сигурност салатката е много вкусна!
    Снимката с хризантемите е невероятно красива!!!
    Приятен Уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Albena радвам се ,че си посетила моята страничка и си харесала идеята ми за тази семпла салатка.Хризантемите са лично производство.:)
    Ще те очаквам отново!

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe