Хрупкав паниран шаран

2.4.12







Продукти:


1кг-пресен шаран
3-4с.л.-брашно
1/2ч.л.-червен пипер
черен пипер
сол
1/2ч.ч-бира
лимон
галета







Шарана изчистен и нарязан на котлети, се осолява и му се изцежда сока от половин лимон.Оставя се да престои около час в хладилника.

Панировката се приготвя от няколко лъжици брашно , малко червен и черен пипер , 2 -3 щипки сол .Всичко това се обърква и разрежда с бира до гъстотата на боза.

В чиния се изсипва галета.

Рибата се подсушава леко с кухненска хартия.После се топва в панировката,овалва се в галетата и се пържи в загрято олио ,до златисто.Изважда се и  се поставя на кухненска хартия ,за да попие  излишната мазнина.

Сервира се с резени лимон и зелена салата.




И за пролетно настроение ....



You Might Also Like

8 коментара

  1. Мира,шарана изглежда изумително.Подсети ме,че отдавна не съм пържила,но пък и с галета не сам правила.Аз го панирам с царевично брашно,но следващия път ще опитам така.
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай,Ели сигурна съм ,че ще ти хареса!
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Шарана е може би любимата ми риба! А ти така вкусно си го приготвила! Каква хрупкава коричка! Благодаря и за пролетното настроение! Усмихнат ден и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Mалееее ,Мира умирам си за шаран ...това е първото нещо което искам да ям когато се прибера в България:)! Чуден изглежда и като знам колко е вкусен ,направо ми прималява под лъжичката .
    Хубав ден и прегръдки от мен за вкусния спомен ,който извика в мен снимката ти :* !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ваня, пращам ти веднага ...ние в къщи сме големи любители на рибата.
      Поздрави и усмихнат ден!

      Изтриване
  4. Оххх Мира така да обичам шаран ,че твоя като го гледам така припърржен направо си грабвам чинията и изчезвам:)))
    Прекрасни снимки пак си ни показала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Развесели ме ,Зиче!
      Радвам се ,че ти е харесала рибката!
      Поздрави за хубавото гостуване при Роси!

      Изтриване

Pages

Subscribe