Руло със спанак

24.4.12




Продукти:

6бр.-яйца
3с.л.-кис.мляко
1/2ч.л.-сода бикарбонат
2с.л.-олио
2с.л.-брашно
200гр.-сирене
2с.л.-галета


Плънка:

1кг.-спанак
20гр.-масло
черен пипер
индийско орехче
 сол




Яйцата се разбиват с олиото , кис.мляко и содата.Добавя се настъргано сирене и брашното.
Получената смес се изсипва в правоъгълна тава/20-35см./ върху хартия.
Пече се на 180 гр.до леко порозовяване.
Изважда се от фурната и отгоре се разпределя предварително почистения,нарязан,сотиран в масло и овкусен, спанак.Завива се на руло с помоща на хартията и се пренася отново в тавата.
Намазва се с олио и се поръсва с галета.
Пече се още около 15 мин.

You Might Also Like

21 коментара

  1. Оригинално! Не се бях сещала, че може със спанак да стане това руло:) Поздрави, Мира!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиво и вкусно се е получило ,Мира ! Рецептата е чудесна !
    Хубава вечер ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ваня имах спанак и цял ден умувах как да го приготвя.
      Накрая ми хрумна това руло.
      Стана вкусно,в къщи се хареса.
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Страхотна,красива и много апетитно руло Мире.
    Много ми допадна рецептата аз понеже където има зеления все си го харесвам.
    Сигурна съм че е много вкусно то се вижда и на снимките.
    Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравче и ние в къщи много обичаме зелениите.
      Поздрави и лека вечер!

      Изтриване
  4. Много апетитно ми звучи,уважавам ги зеленийките,ама си ги ям сама за съжаление.Благодаря за рецептата,предложението ми харесва във вид на руло,по-красиво е.Аз го правя като кекс с плънка.
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ние в къщи чакаме с нетърпение свежите зеленчуци да пораснат в градината.
      Любители сме на зелентиите под всякакъв вид и форма.:)
      Поздрави и хубав ден!

      Изтриване
  5. Мира,моите адмирации!Чудно руло,особено с тази плънка....Прекрасно предложение,за което те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка ,радвам се ,че ти е харесоло рулото.
      Благодаря и хубав ден!

      Изтриване
  6. Мира, комплименти! Колко красиво е с тази плънка в средата! Отново заслужени комплименти!:)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудно изглежда рулото, Мира!
    С удоволствие бих си хапнала едно парченце :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много оригинална рецепта! И поднесена по превъзходен начин! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря на всички,радвам се ,че ме посетихте !
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Великолепна идея,Мира!Страхотно руло!Такова солено отдавна се каня да направя,а твоето пак ме подсеща,прелестно е!Бих си взела едно парченце за закуска утре!
    Много изкусен майстор си със супер идеи!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за високата оценка ,Роси!
      Поздрави и хубав ден!

      Изтриване
  11. страхотно пролетно предложение,Мира!
    изглежда много апетитно
    прегръдки и пожелания за хубав четвъртък

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че ти е харесала идеята,Мария!
      Поздрави!

      Изтриване
  12. Браво, Мира! Великолепно руло, пухкаво и много, много апетитно!

    ОтговорИзтриване
  13. Чудесно е! Много вкусно и красиво изглежда:)

    ОтговорИзтриване
  14. Мире, рулото ти е чудесно и със сигурност ще го направя за любителите на спанака вкъщи.:-)) Аз за срам и позор го недолюбвам, ама за тях зи саслужава да го направя, защото изглежда много, много вкусно.:-))
    Така майсторски си го завила!!!
    Уютна вечер!

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe