Кекс Пеполина

1.4.12




   Пролетта я чакам с нетърпение,защото това е любимият ми сезон.В събота посетихме Цветна пролет ,от където се сдобих с чудесни цветя.Те са другата ми голяма страст.Обичам контакта със земята,така се откъсвам от ежедневието и релаксирам.Удоволствие е да посадиш цвете ,а още по-голямо е  да ти се отблагодари за положените грижи.Уикенда прекарахме на село в засаждане на новите придобивки.


   Кралските мушката са ми любими и обогатявам колекцията си всяка година.Това са новите.

Не мога да пропусна нарцисите ,които са в апогея си...

  
.....какво е пролет без ароматните  зюмбюли.....


..... и шарените латинки....


....и нежните незабравки ....


  Надявам се с цветя ,които ви показах да съм успяла да ви заредя с много пролетно настроение!
 
  Днешното ми предложение е ароматен кекс по тази рецепта  
  Специални благодарности на Пепа Ненчева!



  Продукти:  
                                                                              
  125 гр.- масло
  1 и 1/2 ч.ч. захар/сложих 1ч.ч./
  1/3 ч.ч.-олио
  4 -яйца
  3 ч.ч.- брашно
  1-бакпулвер
   кора от  портокал / настъргана/
   2 бр.-ванилия
   1 ч.ч.- прясно мляко
   1с.л.-какао/ако решите да го ошарите/

          
       Разбива се омекналото масло със захарта. Прибавя се олиото.Добавят се едно по едно яйцата при непрекъснато бъркане.Следва брашното, като в него е разбъркан бакпулвера. Сипва се  малко от прясното мляко,после пак брашно ,като се редуват. Разбиването продължава през цялото време, докато се усвоят всички продукти .По желание може да се сложат  орехи или шепа стафиди и какао ,за да го ошарите. Прибавят се портокаловите корички и ванилиите. Кекса се пече  в умерена фурна.






        Пожелавам на всички успешна нова седмица изпълнена с много положителни емоции!




You Might Also Like

12 коментара

  1. Mira, цветята са разкошни! Нека те радват и вдъхновяват!Толкова пролетно настроение и красота!
    Кралските мушката са прекрасни:)Игликите и зюмбюлите и нарцисите, много ги обичам:)))И кекс също:)))Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,че ти харесаха моите цветя,Цвети!
      Много исках да ги споделя с теб.
      Толкова приятни емоции създават!
      Поздрави и на теб!

      Изтриване
  2. Много красиви цветя! А кекса е уникален! Слънчева нова седмица и на теб!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Колекцията от пролетни цветя в градината ти са е разкошна.Нека ти създават все такова настроение и весели емоции,личи си,че ги отглеждаш с много любов.А кекса изглежда прекрасен,изпечен в тази красива форма.Поздрави и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ели!Радвам се ,че си харесала моите цветя и кекса!

      Изтриване
  4. Кексът е страхотен и много пухкав,формичката-ефектна,а цветенцата омайни!Незабравката ме спечели най-силно,сега ли я сееш или е целогодишна,т.е. презимуваща?
    Хубава нова седмица,Мира!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси,незабравката я купих сега.По принцип знам ,че се размножава със семенца,които се посяват лятото.На есен се разсаждат на постояните им места.Двугодишно студоустойчиво растение е.Дано съм ти била полезна!

      Изтриване
  5. Мира, моите адмирации за чудната градина! Прекрасни цветя имаш!
    Искрено се възхищавам на хора като теб. Аз не мога едно цветенце в саксия да отгледам.
    Много хубава форма за кекс си имаш :)
    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Ели!Обичам цветята и с нетърпение чакам пролетта ,за да нацъфтят!
      Поздрави!

      Изтриване
  6. Мире,и аз като теб много обичам цветя.До колкото ми е възможно имам на балкона,но на село аз и майка ми имаме много цветя.Създават наистина прекрасно настроение...А какса е неустоим-с какаото в средатата ммммммм.Чуден е.
    Хубаво настоение ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе радвам се ,че си любител на цветята!
      Благодаря за отделеното време.
      Поздрави!

      Изтриване

Pages

Subscribe