Ябълкови розички

7.12.12






Продукти:

400гр-бутер тесто
3с.л.-захар
1с.л.-канела
2с.л.-галета
3с.л.-смлени орехи
2 ябълки
кайсиев конфитюр или мед








Ябълките се почистват от сърцевината без да се бели кората.
Нарязват се на много тънки полумесеци.
Заливат се с лимонов сок да не потъмнеят.








Бутер тестото се размразява ,разточва на тънка кора/3,4мм./
Поръсва се със сместа от канела,орехи,галета и захар.
После се реже на лентички/2см/от към късата страна.
Върху всяка лента се подреждат ябълките, които трябва малко да излизат извън нея.
Лентите се завиват на стегнати рулца.
Поставят се във форми за мъфини.
/При мен излезнаха 12броя./
Намазват се с кайсиев конфитюр/мед/разреден с малко вода.
Пекат се в предварително загрята на 180гр. фурна.
Ако ябълките започнат да прегарят може да се сложи от горе лист фолио.






You Might Also Like

17 коментара

  1. Много са вкусни, ароматни и красиви!
    А какви са тези нежни, малки звездички Мире?
    От къде са?
    Прегръщам те*)

    ОтговорИзтриване
  2. Кате,захарни звездички от Лапландия.:)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Мире ,каква прелест ,каква изкушаваща красота.
    Много ми харесаха розичките чудни!
    Прегръдки и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Красиви са ,Мирка ! И много сочно изглеждат ! Поздравления !
    Прегръдки ! Хубав и спокоен уикенд !

    ОтговорИзтриване
  5. Много красиви са Мире!А с аромата на ябълка, канела и орехи....вкусотия!
    Хубава вечер !

    ОтговорИзтриване
  6. Много са красиви Мире..Прекрасни розички.Като ги гледам на тези красиви снимки си представям колко са вкусни и ароматни.Поздрави Мире и хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  7. много интересна и запомняща се рецепта,Мире!
    Направо си я записвам,страхотен коледен аромат!
    прегръдки и хубави почивни дни ,мила

    ОтговорИзтриване
  8. Мире, страхотна рецепта - лесна и вкусна :) Благодаря, че подслади вечерта ми! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Мира,и тази твоя рецепта ме залепи за монитора!Подслади ми сънищата със сигурност!Разкошна идея и изпълнение,красиви и колоритни снимки!Имам още един пакет тесто,ето как мога да го употребя,благодаря!Прегръдка и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  10. Много красиви и интересни розички!
    Завладяващи снимки!
    Мира, прегръдки и спокойни сънища!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря момичета за хубавите отзиви!
    Желая ви хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесни си ги навъртяла! Подсети ме, че скоро не съм ги правила, а са любим десет или закуска (според зависи какво сложа вътре - салам или ябълка :)
    Хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пепи радвам се ,че си се отбила !
      Благодаря за хубавите думи!

      Изтриване
  13. Прекрасни са! Хареса ми идеята за ползването на гнездата на мъфини, аз използвах клечки за зъби, но ще пробвам този вариант, много ми допадна. Много красиви и ароматни, точно като розите!

    ОтговорИзтриване
  14. Naistina sa razko6ni, az samo 4e razrejdam sladkoto s malko konqk....vkusa se promenq malko....Pozdravi za hubavata recepta!

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe