Шарен кекс

12.7.12


 Адаптирано от тук:http://jaca57.blogspot.com/

Продукти:

За белия пласт:

7 белтъка
200гр.-захар
4с.л..брашно
2с.л.-натурално нишесте
1ч.л.-бакпулвер
ванилия
какао за поръсване/може и кафе/

Белтъците се разбиват на сняг със захарта .
Брашното се смесва с нишестето , бакпулвера , ванилията и се добавя към белтъците.
Бърка се на ръка,за да не спадне сместа.
Получената смес се изсипва върху хартия в правоъгълна тава./20см на 35 см/
Поръсва се обилно с какао/кафе/.

За жълтия пласт:

7 жълтъка
2-яйца
1/2ч.ч.-захар
1/2ч.ч.-олио
1ч.ч.-брашно
1ч.л.-бакпулвер
ванилия

Жълтъците и яйцата се разбиват със захарта до побеляване.
Добавя се олиото и после брашното смесено с бакпулвера и ванилията.
Жълтата смес се разпределя върху белтъчната.
Пече се на 170 гр. за половин час.
След като напълно се охлади  се реже на половина.





За плънката:

1пак.пудинг ванилия
500мл.-пр.мляко
1-желатин/10гр./
1праскова и 4кайсии,череши от сладко

Приготвя се пудинга по указание на опаковката.
Желатина се разтваря в малко вода да набъбне.
За кратко се загрява в микровълновата,докато се стопи.
Добавя се към крема,докато е топъл.
Като се поохлади се добавят нарязаните плодове.

Първо се поставя долната половина от кекса .
Върху нея се разпределя крема/трябва да е започнал да стяга/
От горе се слага другата половина.Оставя се за 2часа в хладилник .
После се поръсва с пудра захар.





You Might Also Like

17 коментара

  1. Много оригинален кекс. Не бях виждала такъв. Горещо е, иначе бих го пробвала.
    Сигурно е вкусен!
    Хубава вечер, Мира!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цвети ,като го видях и веднага се залових да го правя...
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Мире, много красив и апетитен е станал кекса.
    Аз съм правила такъв кекс и ни хареса но твоят има и екстри.:)
    Прохладен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравче,този кекс и аз съм правила ,но екстрите наистина му придават свежо и сочно звучене.:)

      Изтриване
  3. Мире, чуден е и много красив ! Поздравления !
    Хубав петък !

    ОтговорИзтриване
  4. ееее ама голяма красота Мире!
    много оригинална рецепта,не бях виждала такъв кекс!
    взимам си парченце и бягам!
    прегръдки и хубави почивни дни

    ОтговорИзтриване
  5. Много красив и оригинален десерт!
    Сега се сещам, че някъде съм чела подобна рецепта и много ме заинтригува, но така и не стигнах да я направя.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели и аз не мога да смогна да направя много от рецептите ,които съм си харесала.
      Благодаря ти!

      Изтриване
  6. Чудесно се е получило,но какъв ти кекс,направо си е торта според мен.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може и на торта да стане ако се декорира ...
      Благодаря и поздрави!

      Изтриване
  7. Мира, чуден кекс!С толкова плодове, просто само мога да си представя какъв фантастичен вкус има;)
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Мире,хареса ми този кекс-сочен ,пухкав-как да не си го направя...
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  9. Наистина шарен и пухкав:) Много вкусно изглежда!

    ОтговорИзтриване
  10. Ох, защо ли ми трябваше да влизам тук по това време!:) Разкошен е този кекс! Приятна неделя!

    ОтговорИзтриване
  11. Изглежда толкова пухкав и вкусен! Много съблазнително ми "намига" от снимките. Бих го опитала с удоволствие! Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe