Кекс с червено вино

15.3.12




    Тази рецепта ме впечатли още като попаднах на нея .Голям почитател съм на Ирина и нейния блог.Веднага реших да пробвам кекса. Не само аз ,но и всички ,които го опитаха останаха приятно очаровани от невероятния вкус .
    Благодаря най-сърдечно на авторката за чудесната рецепта!
Много малко промени направих в продуктите.



Продукти:


80гр.-масло
80мл.-олио
3бр.-яйца
150гр.-кафява захар
150гр.-бяла захар
250мл.-червено вино
2ч.ч.-брашно
50гр.-какао
бакпулвер
ванилия
кората на един портокал

Глазура:

100гр.-черен шоколад
50гр.-масло

Смесват се сухите съставки:брашно, какао ,бакпулвер и ванилия.
Към размекнатото масло се добавя олиото и  на части захарта. През това време се разбива с миксер сместа.Едно по едно се прибавят и яйцата.После се редуват на части сухите съставки с виното ,докато се изчерпат количествата.На финала се слага и настърганата портокалова кора.
Кексовата смес се изсипва в предварително подмазана и набрашнена форма.Пече се в затоплена фурна на 180 гр.
След като се охлади се обръща и по желание се гарнира.
Направих шоколадова глазура и поръсих с кокосови стърготини.



You Might Also Like

6 коментара

  1. Много ме впечатли с тази рецепта,Мира.Напаво е изкусителен,с този дебел слой шоколад отгоре.Вземам си парче за кафето.Благодаря за интересната рецепта.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Мира, страхотно изглежда! А как е на вкус? Аз съм правила сладкиш и торта с бира и определено има нюанс :) А с вино сигурно става много ароматен кекса :) Сърдечни пожелания за слънчеви почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте момичета,благодаря още веднъж на Ирина Купенска за стахотната рецепта!
    Кекса ми е в любими,чудесен е на вкус!
    Препоръчвам ви го горещо!
    А и още една подробност ...правих го с домашно червено вино.
    Хубав ден с много пролетно настроение!

    ОтговорИзтриване
  4. Много апетитно изглежда, Мира!
    И аз от доста време се каня да пробвам някой сладкиш с червено вино. След твоите препоръки, ще пробвам със сигурност!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай ,Ели после ще споделиш впечатления!
      Поздрави и хубав уикенд!

      Изтриване
  5. Страхотен кекс! Досега с вино съм опитвала само на Драго сладкиша с круши, но този кекс е много съблазнителен:)

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe