Пилешки рулца с плънка от извара

14.3.12



       Днес ви предлагам едно диетично и в същото време вкусно ястие.Надявам се да ви хареса моето предложение!


Продукти:

4бр.-пил.пържоли/може и от бутчета/
250гр.-извара
4бр.-кис.краставички
1бр.-лимон
1малка глава-кромид лук/настърган/
чер.пипер
червен пипер
соев сос
10гр.-масло
моркови ,грах,гъби





Пържолките се овкусяват със соев сос и малко черен пипер.
Изварата й се добавя сол на вкус ,лука/настърган/ и сока от половин лимон/Разбърква се добре.
Върху лист фолио се поставя месото и се намазва с изварата,а в средата се слага кисела краставичка.Завива се на руло заедно с фолиото.Така се подготвят всички рулца и се подреждат в съд.Пекат се на 200гр.за 30мин.
През това време се приготвят зеленчуците/моркови,грах/ на пара. Всеки може да ги подбере според вкуса си.
След това се отстранява фолиото и се добавят зеленчуците.Рулцата се намазват с масло и червен пипер и се връщат във фурната ,докато придобият златист загар.
   При сервиране гарнирайте със сос  тартар и пресни зеленчуци.
   Ястието е леко и диетично!


You Might Also Like

17 коментара

  1. Мира, идеята ти за плънка е оригинална и интересна, поздравления! Определено ми допада, със сосчето и зеленчуците ще се получи истинско вълшебство. Бих искала да се докопам до една такава порцийка :)
    Желая ти хубав следобед!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сосчето може да е и с гъбки ,но аз търся диетичен вариант,Мария!
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Чудесно ястие,Мира!Скоро ще се възползвам от прекрасното ти предложение:))Благодаря ,за което!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ти благодаря Миленка!Радвам се ,че си била при мен!
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Е, с извара не бях пълнила, но другия път ще опитам. Много обичам такива ролца, защото стават бързо и е адски вкусно.
    Лека вечер, Мира!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина стават бързо,Мъхче!Радвам се ,че съм те заинтригувала!
      Поздрави!

      Изтриване
  4. Хубава рецепта ,Мира ! И красиво поднесена ! Благодаря ,че я сподели !
    Спокойна вечер !

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря,Ваня!
    Твоите рулца също много ми харесаха!

    ОтговорИзтриване
  6. А и тук изкушение! Не съм пълнила рулца с извара. Гарнитурата също много ми харесва! Отново чудесна рецепта, браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря,Канди за оценката!
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  7. Много добре изглежда,а и на вкус знам че са чудесни,изварата си пасва идеално с пилешко.А и така красиво поднесени,просто съвършенство.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Хеййййй.... Мирче, много вкусно ястие си спретнала! Чудесно изглежда ! Много обичам грах и страшно ми допадна рецептата ти! Много обичам да ям от твоята вкусна кухня! Голяма вълшебница си! Прегръщам те силно и ти пожелавам един незабравимо хубав четвъртък!

    ОтговорИзтриване
  9. Ей,Бени радвам се да те видя !
    Вълнуващ кометар,благодаря!
    Винаги си ми добре дошла!
    Поздрави и на теб чуден ден!

    ОтговорИзтриване
  10. Правила съм нещо подобно,но вместо кисела краставичка с тиквичка,по идея на Дари/Кокона.
    Та като знам колко е вкусно по твоето само мога да попреглъщам,защото е станало бижу!

    Хубава вечер,Мира!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей ,Роси!Радвам се ,че ти харесват пилешките рулца!
      Рибката ,която си направила е божествена!
      Хубава вечер и на теб!

      Изтриване
  11. Ей това е точно за мен! Мога да го ям всеки ден!
    Много апетитно изглежда и много красиво:)

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe