Арабски сладкиш-Кодрит Кадир и Награда

29.1.12



Много разпространена рецепта, на която от доста време й се каня.Днес най-после дойде ред и за този невероятен сладкиш.От оригиналната рецепта, замених пр.мляко за кексовата смес с портокалов сок и добавих портокалови корички.

За крем карамела:

200 гр. захар
5 бр.- яйца
800 мл.- прясно мляко
1 - ванилия

За блата:

1бр. яйца
100 мл.- сок от портокал
100 гр захар
100 мл. - олио
2 с.л. какао
100 гр. брашно
1 ч.л. бакпулвер
портокалови корички


За карамела:
5 с.л захар


 На дъното на кексова форма се карамелизира захар.Върху нея се изсипва карамелената смес.После по средата в кръг се разпределя кексовата.Пече се на водна баня при 180 гр около 40 мин.












Сега дойде момента да благодаря на Маги за наградата ,с която ме удостои.
Маги много се радвам  ,че сподели тази награда с мен,благодаря ти от сърце!

Специални благодарности на Канди- с удоволствие приемам наградата !Възхищавам се на всичко, което правиш!Сърдечни поздрави!




Наградата я споделям с

Ели - от Elij-Cooking  - тя е нова тук ,препоръчвам ви нейния блог,прави чудесни торти и декорации

Таня-от Рецепти прелитащи през океана

Катето-от Наслада с Катерина

Яна -от В кухнята съм

Зиче-отЧерпак с мерак

Бени-от Малка разходка в моя свят

И да завърша с няколко снимки от днешния зимен ден.












You Might Also Like

16 коментара

  1. Сладкиша ти се е получил невероятно! Честита награда, имаш също и при мен, от предишния и пост:). Снимките са невероятно красиви! Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ,Канди за наградата!Успешна нова седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Този сладкиш колкото пъти го видя,толкова пъти се прехласвам!Мира,и при теб е станал уникално вкусен и много фин,браво!Ще има да го сънувам!Честити награди и хубав понеделник!

    ОтговорИзтриване
  4. Първо да ти благодаря за рекламата,за наградата от миналия пост,която тези дни се надявам да взема.Чудесен се е получил сладкиша,а и с тези интерпретации от портокал,които си вложила,представям си какъв вкус има.Преди години го правех често,но тогава не беше модно да се снима.Някой ден ще го направя,за да го публикувам в блога си,защото е в тефтера ми с рецепти-а там са само изпитани и харесвани.Но непременно ще пробвам и твоя вариант,много ме заинтригува.Ползотворна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Мире и аз, като Роси, всеки път се възхищавам на този сладкиш!
    Твоя наистина се е получил превъзходно!
    Не знам, защо толкова ме плаши направата му.
    Много красиви снимки си направила, особено тези със стълбите!
    Честити награда и благодаря, че я сподели и с мен!
    Прегръщам те:)

    ОтговорИзтриване
  6. Роси благодаря,наистина стана много вкусен !
    Ели ти заслужаваш награди,толкова красиви неща си сътворила.Сладкиша ти го препоръчвам и то с портокал,наистина е божествен на вкус с много аромат на портокал.
    Кате, изключително бързо се прави и много сполучлив става.Стълбите са ми любими по всяко време на годината,благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  7. МИРА, ОБОЖАВАМ ГО ТОЗИ СЛАДКИШ ..
    Толкова хубаво си го направила ,че отнасям едно парче да се подсладя:)
    Благодаря за наградата мила,чест е за мен.
    Зимните снимки са прекрасни.
    ПРЕГРЪДКИ!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря Зиче ,да ти е сладко!
    Прекрасно настроение в днешния мразовит ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  9. Мира, много красиво Кодрит-Кадир си направила! Честита награда и още много да красят блога ти! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Прекрасен сладкиш, красиви снимки!Поздрави!Мира, мини през блога ми, има наградка за теб!

      Изтриване
  10. Мира,
    предполагам замяната на млякото с портокалов сок е допирнесла за още по-хубавия аромат на този кекс.
    Желая ти чудна седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря Габи!
    Цвети, благодарности за наградката!
    Мъхче , портокаловия аромат придаде вълшебен на вкус сладкиша.

    ОтговорИзтриване
  12. Мира, страхотен сладкиш си направила!
    От доста време и аз се каня да го пробвам, но все не му идва ред.
    Честита награда!
    Поздрави и пожелания за хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  13. Сладкиша ти изглежда чудесно,правила съм го и в къщи сме любители на всичко карамелено и шоколадово,но не съм го пробвала с портокалов сок,благодаря за идеята,ще се възползвам
    хубав ден

    ОтговорИзтриване
  14. Мирче, толкова щастлива ме направи с наградката , която сподели с мен! Благодаря ти от сърце! Твоето приятелство е много ценно и означава много за мен!!!
    Непременно ще опитам арабския ти сладкиш!!! Изглежда много , много вкусен и лесен за приготвяне!!!
    Чудесни снимки си направила, ..... успя да ме грабнеш и пренесеш в тази бяла приказка!!! Желая ти един чудесен петък и ти изпращам безбройни целувки!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Бени наградата я споделих с теб от сърце,радвам се ,че те познавам макар и виртуално.Ти си прекрасен човек!!!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване

Pages

Subscribe